قیمت گذاری خودکار شماره های رند

شرکت مجری : خدمات ارتباطی رایتل - تهران

AA79DD28-6064-41F6-9DB3-7B77BAFF5CEE Created with sketchtool.

هدف از طراحي سامانه درخواستي، تعیین الگو، پترن و بهترین قیمت پایه برای شماره‌های رند رایتل است. سامانه درخواستي شامل نرم افزار، خدمات نگهداری و پشتیباني به شرح الزامات و نیازمندیهای ذکر شده در ادامه مي‌باشد.
الزامات:
1- الگو سازی

·         الگو سازی/ تعیین پترن: در حال حاضر تعیین الگوی شماره‌ها به صورت دستي انجام مي‌شود که مطلوب است این کار به صورت سیستماتیک به نحوی انجام شود که شماره‌های مشابه در یک الگو واحد تعریف شود.

·        درجه‌بندی الگوها: لازم است علاوه بر تعیین الگو، امکان تایید درجه برای هر الگو نیز فراهم باشد؛ منظور از درجه شماره، تخصیص دسته‌بندی‌های نقره‌ای طلایی و پلاتینیوم به الگوها می‌باشد.

·        تشخیص الگو شماره ها: مطلوب است با ارائه هر شماره به سامانه، الگوی آن مشخص شود.

 

2- ایجاد و نگهداری مخزن شماره‌ها
ایجاد مخزن شماره‌ها به تفکیک دسته بندی‌های زیر مورد نیاز است:
ü نوع سیم کارت (دائمي، اعتباری)
ü الگو
ü درجه
ü قیمت پایه
ü تاریخ تعیین قیمت پایه
3- تعیین حداقل قیمت برای هر الگو:
در ادامه هر الگو با توجه به بازار دارای یک حداقل قیمت (قیمت پایه) باشد و این قیمت پایه بروز نگهداری شود.
4- ایجاد سامانه پیشنهاد قیمت
لازم است سامانه بر اساس قیمت کلیه شماره‌های فروش رفته پیشین و شماره‌های موجود در بازار (رایتلي و غیررایتلي) و با توجه به شاخص‌های زیر، قیمت پایه پیشنهاد نماید.
ü اپراتور
ü نوع سیم کارت
ü شماره/ الگو/ درجه
ü تاریخ فروش/ قیمتگذاری
نیاز است قیمت کلیه شماره‌های موجود دارای تاریخ انقضا باشد، به نحوی که پس از بازه زماني x روز قیمت آن منقضي و شماره در دسته قیمت گذاری جدید قرار گیرد.
نیاز است امکان تغییر قیمت پیشنهادی سامانه، توسط کارشناس و با در نظر گرفتن عواملي مانند جایگاه
برند، کشش بازار و ... وجود داشته باشد.

مهندسی برق - مهندسی کامپیوتر - فناوری اطلاعات - علوم کامپیوتر - ریاضی - مهندسی صنایع

خانم مهندس مژدهی فر

خانم مهندس صباح

آقای مهندس رضایی

  • بيانيه چشم‌‏انداز در افق 1401 (VISION)

توسعه‏ زندگی و کسب و کار دیجیتالی و متمایز در ارائه‏ خدمات ارتباطی


  • بيانيه ماموريت (MISSION)

حضور تاثیرگذار در صنعت تلکام و نفوذ در بازار با استفاده از فناوری‌های نوین فاوا (ICT) و مشارکت‌‏های چندجانبه با اتکا به توان داخلی و پوشش گسترده شبکه، رسالت شرکت خدمات ارتباطی رایتل می‌باشد.


  • ارزش‌های محوری (CORE VALUES)

تمرکز بر روی نیازها، خواسته‌ها و انتظارات مشترکین (قابل اعتماد بودن، رعایت حریم خصوصی، شفافیت و پاسخگویی)

خلاقیت، نوآوری و نوگرایی در زمینه انواع کسب و کارها (Core, Near& Beyond Business)

تخصص‌گرایی و شایسته‌سالاری

پایبندی به حقوق و انتظارات ذینفعان کلیدی (با تاکید بر صاحبان سهام)


  • شعار (SLOGAN)

همراه هوشمند